x

REGULAMIN SKLEPU

 

§1 Informacje ogólne

  1. Sklep internetowy [dalej „Sklep”] prowadzi sprzedaż detaliczną karnetów za pośrednictwem Internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu [dalej „Regulamin”].
  2. Właścicielem Sklepu jest: „TORSTAR Sp. z o.o.” z siedzibą w Kobyłce 05-230, ul. Nadmeńska 9 NIP: 125-163-20-34 tel. 22/786-28-85 adres email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
  3. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.
  4. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.
  5. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
  6. Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.

 

§2 Zamówienia

  1. Zamówienia można składać w następujący sposób: a) poprzez strefę klienta dostępną po wcześniejszym zalogowaniu się na swój osobisty profil
  2. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych pozwalających na weryfikację Klienta. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia za pomocą poczty email.
  3. Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanej usłudze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka usługi, jej cechy.
  4. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonej usługi. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia Zamówienia przez Klienta w strefie.

 

§3 Płatności

  1. Klient ma do wyboru następujące formy płatności:
    a) gotówka – płatna w recepcji klubu Torstar
    b) karta płatnicza – Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, MasterCard Electronic,
    c) ePrzelew - Płacę z Inteligo, eurobank płatności online, Płać z ING, mTransfer, MultiTransfer, Płać z Nordea, Przelewy24, Przelew z BPH, Crédit Agricole przelew online, Płacę z iPKO, Pekao24Przelew, Płacę z City Handlowy, PayWay Toyota Bank, MeritumBank Przelew, Płać z BOŚ, Płacę z Alior Bankiem, Millennium, Deutsche Bank Polska S.A., Bank Pocztowy, BS Wschowa, Invest Bank S.A., Kredyt Bank S.A., Raiffeisen Bank Polska S.A.

    Płatności dokonywane kartą płatniczą oraz ePrzelewem obsługiwane są przez Przelewy24

 

§4 Realizacji usługi

  1. Zamówioną usługę Klient może realizować od razu po potwierdzenie płatności przez Sklep.

 

§5 Reklamacje

  1. Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Klienta dowodu zakupu usługi (paragon fiskalny lub faktura VAT).
  2. W przypadku niezgodności usługi z umową Klient powinien złożyć reklamacje.
  3. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia zwrotu wraz z opisem niezgodności.
  4. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o usługach, nie mogą być podstawą reklamacji.

 

§6 Prawo odstąpienia od umowy

  1. Na podstawie Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. Klient ma prawo odstąpienia od umowy.
  2. Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne jeżeli Klient złoży Sklepowi, w terminie 14 dni oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
  3. W terminie 7 dni Sklep zwraca Klientowi zapłaconą kwotę. Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
  4. Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi w przypadkach określonych w art. 10 ust. 3 ustawy określonej w st. 1 powyżej, tj. w zakresie:
    a) świadczenia usług rozpoczętych, za zgodą Klienta, przed upływem terminu odstąpienia od umowy (dotyczy przypadków świadczenia usług, a nie sprzedaży towarów),

 

§7 Ochrona prywatności

  1. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia.
  2. Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo - promocyjnych, w tym biuletynu handlowego.
  3. Klient ma prawo wglądu do swoich danych i ich korekty, a także do żądania usunięcia.

 

§8 Własność intelektualna

    Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.

 

§9 Wejście w życie i zmiany Regulaminu

  1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.
  2. Sklep zastrzega sobie możliwość zmian w Regulaminie, które wchodzą w życie z dniem ich publikacji na stronie internetowej Sklepu. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie złożenia Zamówienia przez Klienta.