x

Tu znajdziesz odpowiedź na najczęściej zadawane pytania. Ułożyliśmy je w kilka kategorii. Wybierz tą która Cię interesuje

Ogólne

W jakim celu wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych?

Dane osobowe są konieczne do wpisania do systemu i późniejszej weryfikacji tożsamości Klienta podczas korzystania z usług. Dane nie są udostępniane żadnym podmiotom zewnętrznym.

Czy wyrażenie zgody na przetwarzanie danych w celach informacyjnych nie spowoduje, że będę dostawać SPAM?

Istnieje możliwość zrezygnowania z otrzymywania informacji, jednak warto otrzymywać informacje np. o nagłych zmianach i awariach, w tym także odwołanych zajęciach. Przesyłamy tylko ważne promocje i dane o innych akcjach organizowanych dla klientów.

Czy jest możliwość darmowego wypróbowania usług Klub jeżeli jestem nowym Klientem?

Oczywiście, jest to możliwe. Przychodząc po raz pierwszy do Klubu każdy dostaje darmowe "Pierwsze Wejście Gratis" na dowolną usługę.

Czy Klub akceptuje karty partnerskie? Jeżeli tak to jakie?

Oczywiście. Akceptujemy karty partnerskie MultiSport (Benefit), FitProfit, FitFlex oraz OK System. W ramach jednego wejścia skorzystać można z siłowni,1 zajęć fitness ( do każdych kolejnych dopłata w wysokości 10 zł) oraz sauny bez ograniczeń czasowych.

Czy potrzebuje Karty Członkowskiej aby korzystać z usług Klubu?

Tak. Każdy kto chce wykupić Wejścia lub Karnet musi wykupić Kartę Członkowską, która potem upoważnia do korzystania z opłaconych usług.

Czy za każdym razem kiedy przychodzę do Klubu muszę mieć ze sobą Kartę Członkowską?

Tak. Przed każdym Wejściem do Klubu należy zostawić Kartę w Recepcji. Należy ją odebrać po zakończeniu korzystania z usług Klubu.

Co się stanie jeżeli zgubię Kartę Członkowską?

W przypadku utraty Karty Członkowskiej należy niezwłocznie powiadomić o tym Recepcję Klubu. Zostanie wydana nowa Karta za którą trzeba zapłacić 20 zł.

Czy mogę odstąpić wykupiony karnet lub wejścia innej osobie?

Nie. Wejścia i Karnety są rejestrowane na Kartach Członkowskich oraz w systemie Klubu na indywidualnym koncie. Karta jest imienna i tylko jej właściciel może z niej korzystać.

Czy można zostawić strój sportowy lub inne rzeczy w Klubie?

Nie. Klub nie przechowuje rzeczy Klientów, szafki w szatniach są udostępniane tylko na czas pobytu w Klubie.

Czy można wypożyczyć ręcznik?

Tak. Pobierana jest opłata w wysokości 2 zł.

 

Usługi: Siłownia i Zajęcia Fitness

Czy na siłowni jest trener, ktoś kto pokaże jak korzystać z maszyn i czy będzie pomagał jak prawidłowo ćwiczyć?

Przez cały czas na naszej siłowni jest wykwalifikowany trener który pomoże Ci w dobraniu ćwiczeń oraz będzie kontrolował ich wykonywanie. Możesz go pytać jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości odnośnie treningu. Trener przeprowadzi z Tobą wywiad zaproponuje darmowe rozpisanie programu treningowego i wykonanie analizy składu ciała oraz na podstawie tych wszystkich informacji dobierze najbardziej efektywne ćwiczenia które pomogą Ci osiągnąć zamierzone cele.

Ile trwają i jak wyglądają zajęcia Fitness?

Zajęcia Fitness najczęściej trwają 55 min. Rozpoczynają się rozgrzewką, dalej jest część główna zależna od typu zajęć oraz krótkie wyciszenie najczęściej połączone ze stretchingiem.

Co trzeba mieć ze sobą na zajęcia / Jak się ubrać?

Na zajęcia Fitness należy ubrać się wygodnie, T-shirt, szorty lub spodnie gimnastyczne, oraz wygodne obuwie sportowe. Należy mieć ze sobą ręcznik, wodę lub inny napój uzupełniający nasze płyny podczas wysiłku.

Skąd mam się dowiedzieć na czym polegają konkretne zajęcia?

Opisy zajęć są dostępne na stronie internetowej Klubu oraz na grafiku zajęć na kliknięciu na określone zajęcia. Można również porozmawiać z recepcjonistką lub bezpośrednio z prowadzącym dane zajęcia instruktorem.

Czy są zajęcia tylko dla początkujących lub zaawansowanych?

Zajęcia na poziomie zaawansowany są wyszczególnione w grafiku natomiast pozostałe zajęcia nie posiadające specjalnego oznaczenia są dla wszystkich - również dla osób początkujących zaczynających dopiero przygodę z fitnessem.

Jakie zajęcia są najlepsze dla osób początkujących

Jeśli po raz pierwszy masz zamiar przyjść na zajęcia Fitness wybierz te o umiarkowanej intensywności, zajęcia ogólnorozwojowe np. tbc, abt, zumba. Najlepszym sposobem jest przyjść do Klubu i zapytać się recepcjonistki o aktualną ofertę, nasz personel przeprowadzi z Tobą rozmowę i pomoże w wyborze najlepszych dla Ciebie zajęć.

 

Zapisy

Czy konieczne są zapisy na zajęcia i jak się zapisać?

Tak. Konieczne są zapisy na wszystkie zajęcia fitness. Istnieje możliwość zapisania się maksymalnie na obecny i przyszły tydzień, kolejne listy tworzone są co tydzień. Zapisów możemy dokonywać bezpośrednio w Recepcji Klubu lub telefonicznie do godz. 17. Już wkrótce będzie możliwość zapisów on-line.

Czy mogę przyjść na zajęcia bez zapisów?

Miejsca na zajęciach są limitowane. Można przyjść na nie bez zapisów ale jeżeli nie będzie wolnego miejsca to ryzykujesz tym, że nie zostaniesz wpuszczony/a, dlatego warto zapisać się z nawet niewielkim kilkugodzinnym wyprzedzeniem?

Co się dzieje kiedy nie ma już miejsca a chcę się zapisać na zajęcia?

W takim wypadku wpisujemy na listę rezerwową. W momencie kiedy ktoś odwoła swoje uczestnictwo zostajesz powiadomiona/y telefonicznie o możliwości przyjścia na zajęcia.

W jaki sposób i do kiedy mogę odwołać rezerwację miejsca na zajęciach?

Odwołanie rezerwacji jest możliwe telefonicznie. Należy powiadomić Recepcję Klubu najpóźniej do godz. 16 w dniu w którym odbywają się zajęcia.

Co się stanie jeżeli nie odwołam swojej rezerwacji na zajęciach i nie przyjdę?

Mimo nie odwołania rezerwacji i nie przyjścia na zajęcia zostaje pobrane wejście z Twojego karnetu. W przypadku karnetów okresowych po 3 nie odwołanych zajęciach zostaje zablokowana możliwość zapisywania się na zajęcia w danym okresie.

Czy jeżeli zapisuję się na zajęcia to muszę chodzić na nie regularnie?

Nie. Zapisy są na tylko jedne zajęcia danego dnia. Można chodzić na różne zajęcia w różnych godzinach i dniach jednak należy na każde zapisać się oddzielnie.

 

Karnety i Płatności

Z czego mogę korzystać w ramach jednego wejścia do Klubu?

W ramach jednego Wejścia można korzystać z jednych zajęć fitness, siłowni, Vacu Well, sauny

Jaki jest limit czasu który mogę spędzić w Klubie podczas jednego Wejścia?

Nie ma limitu. Należy zakończyć korzystanie z usług Klubu najpóźniej na 15 min przed jego zamknięciem.

Co się dzieje z niewykorzystanymi wejściami w ramach karnetu Wejścia 4 lub Wejścia 8

Niestety niewykorzystane wejścia przepadają. Możliwość wykorzystania wejść jest tylko w okresie 30 dni od momentu aktywowania karnetu.

Czy można ćwiczyć indywidualnie na sali Fitness gdy nie odbywają się na niej zajęcia?

Nie. Wyjątkiem stanowią zajęcia typu Practise ogłaszane w grafiku i upoważniają do przebywania w określonych godzinach na salach fitness bez instruktora.

Co to jest karnet Regularny?

Jest to karnet wykupywany min. na dwa miesiące. Jest to propozycja dla tych, którzy chcą zachować ciągłość swoich treningów. Pierwsza płatność zawiera opłatę za dwa miesiące, pierwszy i ostatni. Opłata za ostatni miesiąc zostaje zamrożona. Karnet odnawia się co 30 dni, a opłata za niego musi zostać wniesiona w ciągu 14 dni od jego odnowienia. W przypadku chęci zakończenia korzystania z karnetu regularnego, należy w ciągu 14 dni od jego odnowienia zgłosić rezygnację w recepcji. W takim przypadku płatność za ostatni miesiąc usługi zostaje pobrana z zamrożonej raty, która została pobrana przy zakupie karnetu. W przypadku braku decyzji o płatności lub rezygnacji (w czasie 14 dni od daty odnowienia się karnetu) zostaje on zamknięty. Nie ma możliwości zwrotu zamrożonej raty.

Co to jest karnet Roczny?

Jest to karnet 12 miesięczny płatny za cały okres z góry.

Do czego upoważnia karnet OPEN?

Karnet OPEN upoważnia do korzystania z nieograniczonej ilości wejść w okresie jego ważności. Można korzystać z: Siłowni, Zajęć Fitness, Jogi, Vacu Well, Sauny, Solarium.

Z czego mogę korzystać wykupując karnet Wejścia 4 lub Wejścia 8

Wykupując określoną ilość Wejść możemy korzystać w ramach każdego z nich korzystać z jednych zajęć fitness, siłowni, Vacu Well, sauny. Karnet obejmuje wszystkie zajęcia grupowe fitness z wyjątkiem Pole Dance i Jogi (aby móc chodzić na Jogę należy dopłacić do karnetu na Wejścia 10 zł) Zajęcia Pole Dance mają oddzielne karnety.

W jakich godzinach obowiązuje karnet AM?

Karnety AM obowiązują przez 7 dni w tygodniu od otwarcia klubu do godz. 16 (w weekend Klub jest otwarty do godz. 15)

Czy są jakieś zniżki na karnety?

Zniżki są tylko dla uczniów, studentów posiadających ważną legitymację oraz osób po 55 roku życia. Zniżki są w wysokości 5% wartości karnetu. Zniżki obowiązują na wszystkie karnety z wyjątkiem karnetów typu Regularny i Roczny.

Czy muszę przyjechać do Klubu by wykupić karnet jeżeli jeszcze nie jestem członkiem Klubu?

Tak, aczkolwiek istnieje możliwość darmowego wypróbowania usług Klubu i wykorzystania przysługującego "1 Wejścia Gratis", następnie należy osobiście wypełnić formularz rejestracyjny lub podać dane osobowe w Recepcji, podpisać Regulamin Klubu oraz wykupić Kartę Członkowską.

Czy trzeba zawierać umowę/kontrakt z Klubem na długi okres czasu? (Tak jak w niektórych innych Klubach)

Nie. Klub TORSTAR wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich Klientów stworzył wiele możliwości korzystania z usług Klubu - karnety jednorazowe, karnety na określoną ilość Wejść, karnety miesięczne.

Co się dzieje jeżeli jestem chory lub mam kontuzję? Czy mogę zawiesić karnet?

Tak. Istnieje możliwość zawieszeniu w przypadku odniesienia kontuzji i braku możliwości wykonywania ćwiczeń. W przypadku choroby należy pokazać zwolnienie lekarskie w Recepcji Klubu. Nie ma możliwości zawieszenia karnetu wstecz. W przypadku zaistnienia jakichkolwiek problemów należy od razu poinformować Recepcję.

W jaki sposób można dokonywać płatności za karnety?

Płatności można dokonywać w Recepcji Klubu gotówką lub kartą płatniczą. Już wkrótce będzie możliwość płacenia on-line dzięki Strefie Klienta.